CO ZROBIĆ W PRZYPADKU, GDY NIE OTRZYMAŁEM POTWIERDZENIA TRANSAKCJI I ZAKUPIONYCH BILETÓW?
W pierwszej kolejności należy sprawdzić poprawność podanego adresu e-mail. Przy podawaniu danych - zwłaszcza adresu e-mail - należy zachować szczególną staranność.
Jeżeli podany adres e-mail jest prawidłowy, należy sprawdź, czy potwierdzenie nie trafiło do innego folderu w Twojej skrzynce odbiorczej np. SPAM lub zakładki „INNE”. Jeżeli nie ma tam wygenerowanej z sytemu wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Organizacji Widowni:
tel.: 515 530 253 lub 502 341 700 lub 94 342 22 67
e-mail: bilety@btd.koszalin.pl
Jeżeli nasza wiadomość trafił do folderu SPAM, prosimy o zaznaczenia naszego adresu e-mail jako zaufanego nadawcy w celu uniknięcia takiej samej sytuacji w przyszłości.
JAK POSŁUGIWAĆ SIĘ BILETAMI ELEKTRONICZNYMI?
Bilety kupione on-line otrzymają Państwo pocztą elektroniczną w formie pliku PDF. Do wydrukowania biletu w formacie PDF niezbędna jest instalacja darmowego oprogramowania Adobe Acrobat Reader. Do wydruku należy używać białego papieru w formacie A4 tak, aby wydrukowane kody były dobrze widoczne. Bilet można również zrealizować poprzez jego okazanie na ekranie urządzenia mobilnego (tablet, telefon komórkowy, smartfon).
PODCZAS DOKONYWANIA ZAKUPU BILETÓW ELEKTRONICZNYCH NIE MOGĘ WYBRAĆ MOJEGO BANKU?
Niektóre banki mogą być czasowo wyłączone z możliwości obsługi transakcji. Zaistniała sytuacja wynika niezależnie od działania strony biletowej Teatru.
KTO REALIZUJE ROZLICZENIE TRANSAKCJI ZAKUPU BILETÓW ELEKTRONICZNYCH?
Rozliczenia transakcji e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem firmy PayPro S.A ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, właściciela serwisu Przelewy24. PayPro S.A. jest Agentem Rozliczeniowym uprawnionym do prowadzenia systemu autoryzacji i rozliczeń w rozumieniu Ustawy z dnia 24 sierpnia 2001 r. o ostateczności rozrachunku w systemach płatności i systemach rozrachunku papierów wartościowych oraz zasadach nadzoru nad tymi systemami (Dz.U. 2022, poz.1581) na podstawie decyzji Prezesa Narodowego Banku Polskiego z NBP nr 1/2011. PayPro S.A., w rozumieniu Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz.U. 2021 poz. 1907), posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na świadczenie usług płatniczych w charakterze Krajowej Instytucji Płatniczej wydane w dniu 10.06.2014.
JAK DBAĆ O BEZPIECZEŃSTWO W TRAKCIE REALIZACJI TRANSAKCJI ZAKUPU BILETÓW ELEKTRONICZNYCH?
Jeśli strona prosi o login i hasło do bankowości internetowej, należy sprawdzić w pasku przeglądarki, czy jej adres internetowy zgadza się z adresem strony Państwa banku. Jeśli adres jest inny niż zwykle, nie loguj się na tej stronie - nie podawaj tam swoich danych oraz powiadom o tym swój bank.