Bałtycki Teatr Dramatyczny w Koszalinie
Twój koszyk jest pusty!

FAQ

Wybór spektaklu
Wybór miejsca
Dane osobowe
Zapłata

CO ZROBIĆ W PRZYPADKU, GDY NIE OTRZYMAŁEM POTWIERDZENIA TRANSAKCJI
I ZAKUPIONYCH  BILETÓW?

W pierwszej kolejności należy sprawdzić poprawność podanego adresu e-mail. Przy podawaniu danych - zwłaszcza adresu e-mail - należy zachować szczególną staranność.

Jeżeli podany adres e-mail jest prawidłowy, należy sprawdź, czy potwierdzenie nie trafiło do innego folderu w Twojej skrzynce odbiorczej np. SPAM lub zakładki „INNE”. Jeżeli nie ma tam wygenerowanej z sytemu wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Organizacji Widowni:

tel.: 515 530 253 lub 502 341 700 lub 94 342 22 67

e-mail: bilety@btd.koszalin.pl

Jeżeli nasza wiadomość trafił do folderu SPAM, prosimy o zaznaczenia naszego adresu e-mail jako zaufanego nadawcy w celu uniknięcia takiej samej sytuacji w przyszłości.

 

JAK POSŁUGIWAĆ SIĘ BILETAMI ELEKTRONICZNYMI?

Bilety kupione on-line otrzymają Państwo pocztą elektroniczną w formie pliku PDF. Do wydrukowania biletu w formacie PDF niezbędna jest instalacja darmowego oprogramowania Adobe Acrobat Reader. 

Do wydruku należy używać białego papieru w formacie A4 tak, aby wydrukowane kody były dobrze widoczne. 

Bilet można również zrealizować poprzez jego okazanie na ekranie urządzenia mobilnego (tablet, tel. komórkowy).

 

PODCZAS DOKONYWANIA ZAKUPU BILETÓW ELEKTRONICZNYCH NIE MOGĘ WYBRAĆ MOJEGO BANKU?

Niektóre banki mogą być czasowo wyłączone z możliwości obsługi transakcji. Zaistniała sytuacja wynika niezależnie od działania strony biletowej Teatru.